Tuesday, August 24, 2010

TELOR

sabtu lps ade sek gnti..
so ak g jela..
sbb awiy tu ader nk amik mrkh koko kt sek..
of course la mrh koko aku tggi..
then  tbe2 dh nk hbs wktu sek ckg sowh blek..
aku pn kuar la nk blek mcm bese..
aku ta syak ape2..
tp dlm hati aku kter msti kna awiy ni..
mate aku melilau nk cri fendi dgn hasbullah..
dh keluar sek then tbe2 ade kt kedai dkt nk flat tu..
aku nmpk fendi nun hasbullah nyorok..
ape lg..
blom smpt diowang dtg aku dh lari..
tp amal smpat pgang beg aku..
aku pn aper ag..
meronta nk lpskn dri..
blom ssmpat nk lpskn diri..
1 das telor ditepek kt blkng ak..
damn!!
then sebiji ag..
aku pn bukak beg then tros lari ikot jmbtn tu..
then adk nun angah block aku ta bg aku lps..
then kna sebiji ag..aduish..
then aku dpt lpskn dri..
aku lari ag..
tber2 diowang dtg ..
then adk pgg aku sbb pejol nk letop telor tu kt kepala aku..
shit man...
kna tepek ag..
adoy..
then aku nmpk fendi dtg nk baling tepong..
aku lari ag msok dlm flat..
then tbe2 slay dtg nek moto..
iyew2 jer ckp nk antar aku blek..
sekali bwk kt dak tu..
kna plak cencalok..
shit lg la..
nseb bek kna kt tngn jer..
fendi y plok aku..
then die y kna bnyk..
hahaha..
then aku nmpk die dh block aku..
aku lari sekuat hati..
pergh..
nseb bek lps dr sekatan tu..
aku pn lari smpi umah imran..
then imran antar aku blek..
hahahahah

No comments:

Post a Comment