Thursday, February 10, 2011

ThUrSdAy NiGhT

hey u all...
hahaha..
tbe2 bek lak ni..now dh dkt nk 4 a.m..aku msih berjge..sbb bru blek dri uptown shah alam..actually,aku ader ballpicker awiy ni kt stadium shah alam..Malaysia vs Hong Kong..tp friendly jela..ramai gler owg dtg..tp ta pnoh ar stadium..bgoslah sbb diowang support malaysia..owh yerk..td malaysia mnang 2-0..gol prtama dijaringkan oleh safiq rahim..kapten pasukan malaysia..die gol mcm shahrul idlan bai waktu malaysia lwn indonesia piala AFF Suzuki..ok..tamat separuh mse prtama..separuh mse kedua bermula..shahrul idlandibawa msok minit ke-55...amirul hadi zainal mnit ke-65..tp aku tggu pnyer tggu tader gol gak..last sekali dh msok extra time..4 mnit lg tnggal..tbe2 shahrul idlan hntar bola tnggi dkat amirul hadi..nseb bek ta offside..smpat gelecek keeper..then ,die sepak tros gol..giler meriah stadium..bnyi mercun bgai...dh mcm final kelantan lwn n9..so dh hbes game uw aku un blek la..then wktu tgh otw nk blek uw..tbe2 kwn aku lalu sblh aku die ckp hnsd die jatuh kt tgh jlan..dhla tgh msok highway..die ckp hnsd die jatuh sblom msok highway..aku ckp la die ltak mne hnsd..??die ckp die ltak dlm bakul..pergh !!! mnyirap siot dgn die..then kitorang g lepak jap..die ckp nk g tgk blek hnsd die sbb die nk amik sim card jer..hahhaha..aku gelak la..tp serius no die tu cntik..dh la bnyk friend dlm sim die uw..then die ckp nk grak kol 1..aku mule2 mcm ta nk..then die nk tapau duet mnyak aku n blnjer aku air..so aku ta kesah la..hahahaha..then kol 1 pn grak la..dh smpai shah alam..cri3 mule2 jmper battery..dh ta serupa battery dh..then jmper die pnyer housing lak dh pcah2 bagai..kna seret jauh bai ddgn keter kot aku rase..then tbe2 aku nmpk ade serpihan kecik..pergi dkt2 jmper un sim die..hahahha..die pyer la happy..then kitorang g uptown shah alam..wktu otw uw,tbe2 ader pak cik tgh wat roadblock..aku dh nmpk dri jauh..aku redha jela..law ta lalu jalan uw ta kn smpai uptown shah alam uw..alhamdulillah..nseb bek pas..mcm jwb exam la plak nk pas2..hahahaha..jln2 kt uptown uw tbe2 ade 1 kedai magik..aku nun kwn aku uw tgk la magik..pergh,best gler..die ajar magik uw sekali..jlan2 nmpk tali pinggang..lawa plak..so aku beli ..
kwn aku uw pn beli gak..then blek smpai umah kol 2.50..tbe2 rse bosan tu y on9..pape pn..hari ni agk bek la..n good morning all..
^_^

1 comment: